Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Underbara lördag

Kategori:

Sitter i soffan och smuttar på lite, liiiiiiite vin. Nyttig - remember. :) Gjorde världens godaste broccoligratäng till middag förut och köttet till var helt okey det också. Väntar in mello nu och det lär väl vara samma katastrof som det brukar, antar jag? Måste ju ändå se det!

Inledde morgonen på gymmet. Solade och hasade runt där riktigt länge. Testade tillåmed TRX-ställningen. Verkar hur jobbigt som helst. Funderar på att köra lite ben där i morgon.

Är jävligt sugen på att åka till värmen i några veckor. Är jäkligt trött på snö nu. Morr!

Puss på er!

Kommentarer

  • bec säger:

    TRX är hur kul och hur jävla jobbigt som helst! har haft PT pass med det, 30 min och jag var död!! men det var väldigt kul! hoppas du får kläm på det, så värt det! :D

    Svar: Vet.. Skitjobbigt!!
    Ann-Britt

    2013-03-06 | 12:49:43

Kommentera inlägget här: