Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Detox-mask

Kategori:

Har precis testat min nya detox-mask som tydligen ska vara sååååå bra! Just nu känns det som om det bränns i hela ansiktet, så jag hoppas att jag inte ser ut som det känns! :( Vill man vara fin, får man lida pin. Eller?!

Har just hoppat ner i soffan och sitter med paddan och slösurfar lite. Jag var ju lite sugen på en Odd Molly-klänning innan jul och frågan är ju om jag inte är värd den nu? Det värsta är att jag inte minns namnet på den och inte kan hitta den..!!!

Becca, det är INTE vår. Det är jävligt skitkallt, men nu är jag trött på att vara brunhårig. Jag tidigarelägger blekningen, alltså.. ;)

Just nu är världens sämsta film på tv'n. Åtminstone en av de sämsta. X-men? Eller nåt sånt. Haha.. Skit!

Nu ska jag leta klänning! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: