Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Första arbetsdagen..

Kategori:

Då har man överlevt första arbetsdagen på ett par veckor. Det gick finemang. Vi har varit väldigt kreativa i dag och har köpt saker och planerat om ett rum. Ska bli kul när allt kommer, så vi kan se om det blir så bra som vi tror.

Allt har faktiskt inte varit bra idag, kom jag på. Har fått jävligt ont i ryggen och kan knappt gå. Nu har jag medicinerat, tagit på sån muskelsalva och sitter med värmekudde. Aj! Hoppas det släpper över natten!!!

I morgon är det facket som gäller, ska iväg och värma handen strax före 10, annars blir det en stillasittande dag. Blir gymmet om ryggen är bra, men vi får se.

Nu är det CSI som gäller och sen sängen.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: