Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Handjävel

Kategori:

Då var julledigheten slut och det är bara en vanlig helg tills det är dags att börja jobba igen. Påsk är väl om tre månader, så det blir nästa avbrott för vila.

Det är skönt att gå hemma och drälla, men det är inte så himla kul. Gör ju ändå ingenting.

I dag var jag på återbesök med tummen igen och fortfarande inte ett dugg bättre. Lite tröttsamt! :( Nu ska jag göra en slags värmebehandling som går ut på att jag stoppar handen i varm paraffin och sitter med det i en typ grythandske. Första gången i dag och sen ska jag göra detta två gånger i veckan i tre veckor för att sen utvärdera. Hur ska jag få till det med jobbet?!!!

För övrigt blir det kräftor i kväll och en vit helg. Måste spara levern.

Puss på er..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: