Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

I morgon är det fredag :)

Kategori:

Då var arbetsveckan snart avklarad. Har gått riktigt bra, fastän jag hade sån ångest i söndags kväll. Torsdagar brukar vara skitjobbiga, men det har bara varit trevligt i dag. I morgon ska jag ha inskolning, så då måste jag vara sådär jobbigt käck igen. ;) Sen måste det nog bli ett glas gott rött på kvällen.

Helgen blir lugn, ska träna men det är det enda som är inplanerat. Gott!

Har gjort min tredje värmebehandling för handen i dag och dessutom har jag börjat försöka leva utan handskyddet. Nu ska jag bara ha en liten binda runt ytterleden på tummen för att jag inte ska överbelasta den. Ytterligare fem behandlingar är inbokade, sen ska det utvärderas. Hoppas VERKLIGEN det gör nytta.

Nu ska här slappas. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: