Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ledig fredag

Kategori:

Då har det gått sex veckor och det är dags för min lediga fredag igen. Vet inte hur ledig den är, eftersom jag lyckats att boka in hela dagen. Först ska jag träna, sen ska jag få värmebehandling och sen till frisören och lura henne till att göra mig blond. :) Okey, det är ju "ledighetssaker" men ändå surt att vara uppbokad hela dagen. Just det, måste handla också! :(

Mascara... Det MÅSTE jag hinna med att köpa i morgon!!! Kris annars...

Åsa, vad bra att du sa det. Då behöver jag inte gräma mig för att jag inte får tag på den i svart. Du har sparat 1500 kronor åt mig! :)

Annars är jag på ett allmänt jävla pisshumör. Allt är verkligen skit just nu.

Så.. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: