Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nytt år - nya möjligheter?

Kategori:

Så heter det ju i alla fall. Min dag började i alla fall som vanligt, får jag väl säga - jag åkte till gymmet. När jag kom hem sken solen och det kändes nästan som vår i luften. Det var då lusten att städa bort julen infann sig. Sagt och gjort, började röja här hemma och nu är det avtomtefierat. Så skönt! Nu väntar jag på våren. :)

Sitter fortfarande och surar på Blogg-appen, eftersom jag inte kan svara på de kommentarer ni ger mig. Så, Ansku.. Det är en firma härifrån Onsala, men än har de inte varit här. Dessutom har jag ju inte haft någon här sen jag gick sjukskriven och inte KUNDE städa. Den nya firman skulle ringa mig i veckan, men hade jag varit dem så hade jag ringt i dag. Det är ju jag det. ;)

Så.. Annars kommer jag nog inte göra så mycket mer i dag. Det blir Caesarsallad till middag och den får väl tillagas, så lite till får jag väl anstränga mig med.

Annars har jag en fundering som jag fick när jag var i affären förut. En tjej köpte en burk Viktväktarsoppa och 5 Geisha-chokladbitar. Såna små, alltså. Varför köper man Viktväktarsoppa om man tänker äta chokladen efteråt? Dubbel så dyrt som vanlig soppa och dubbelt så äcklig. Eller, är tanken: Om jag tar en bantarsoppa så kan jag unna mig chokladen? I alla fall konstigt..

Puss på er!

Kommentarer

  • Ansku säger:

    Okej, tack för svar :)

    2013-01-04 | 19:50:01

Kommentera inlägget här: