Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ork att skriva?

Kategori:

Nu var det visst ett tag sen jag skrev här, märker jag. Beror nog på att jag varit mer död än levande senaste dagarna. Fattar inte hur jag kan vara så trött? Trött, grinig och godissugen konstant. Blöh! Behöver nån förändring i mitt liv, tror jag. Nytt jobb? Ny träning? Nya kläder? ;) Plugga? Jag vet faktiskt inte, bara att jag är uttråkad!!!

Fast dagarna blir ju ljusare nu, det är i alla fall något positivt. Bra.. Det ska jag tänka på varje dag. Heja våren! :)

Nu ska jag inte göra nåt mer i dag. Puss!

Kommentarer

  • Christopher säger:

    du behöver inte oroa dig för att du inte skriver så ofta. Det är ju bara jag och Ansku som läser här ändå. ;) Sen mår alla skräp nu.
    Ha det gött!

    Svar: Haha.. :) Ja, vi får helt enkelt ta en kväll på Glenns igen så jag blir lite glad! ;)
    Ann-Britt

    2013-01-18 | 11:52:17

Kommentera inlägget här: