Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Snorattack

Kategori:

Se där ja. Då är det min tur att ha drabbats av snor, hosta och halsont. Ligger i soffan och tycker allmänt synd om mig själv. Tre dagars ledighet är snart slut och jag fattar inte hur fort det går? Helt galet!!

Blev i alla fall blond i fredags som jag hade bestämt. Eller.. Ja, "förblonderad" i alla fall. 8 mars är det dags att bli platinablond om allt går som det ska. Skönt i alla fall att vara ljushårig igen.

I går var bästa Åsa och Sverker här. Mycket trevligt! Det bästa är ju att jag kan skylla min huvudvärk på snoret i dag och inte på vinet! :D

Har tvättat och betalat räkningar i dag, men det är det enda som jag ska göra i dag. Soffan är min bästa kompis i dag!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: