Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Solen skiner, himlen är blå...

Kategori:

Vad det är skönt att leva då.. 
 
Den sången kan ALLA som arbetar på förskola. Totte.. Du kan säkert söka på You Tube. Eller så kan du önska den på Pustervik nästa gång. ;P
 
Ja.. Nu är jag glad igen. Kan vara temporärt, men får passa på! Visst gör solen att man blir gladare!? Ljuset börjar komma tillbaks igen. Ja, jag har druckit glögg och svamlar.  Har solat i dag och kört ett fint pass på gymmet. Inte gått runt som nån surkärring i dag inte, nejdå! 
 
Sitter just nu och kikar på foton. Ska till bästa Stina på tisdag och byta hårfärg. Fan.. Visst ska jag vara blond? Eller? Jag kan köra en omröstning här med er 7 som läser min blogg.. :D 
 
Jag har vetorätt, så det blir som jag vill ändå..! :) 
 
 
 
Brunhårig, eller.....
 
 
Blond? 
 
 

Kommentarer

  • Christopher säger:

    Det var ju 35 år sedan jag slutade på dagis, så det är ju inte helt konstigt att jag inte kommer ihåg den sången. ;)
    Jag röstar som vanligt på rosa hårfärg.

    Svar: Det är bara du och jag som gillar det rosa.. :(
    Ann-Britt

    2013-01-20 | 16:54:56
  • Christopher säger:

    De andra har nog inte lika god smak som oss. ;)

    2013-01-20 | 20:25:38
  • jenfa säger:

    blond :D

    2013-01-21 | 19:53:38
  • Bec säger:

    Är det vår i sverige nu??
    trodde blond var vårfärgen?
    annars tycker jag du kan färga det rött.. det är ju nästan rosa ;)

    2013-01-21 | 21:30:09
    Bloggadress: http://aswedishgirlinengland.blogg.se

Kommentera inlägget här: