Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Vem snodde min helg? Igen..?

Kategori:

Allvarligt? Hur fort kan en helg gå? Jag blir så trött. Vill ju vara leeeeeedig!

Har iallafall gjort två fina träningspass under helgen, ätit gott och druckit gott. En schysst helg! :)

Hoppas i alla fall på en bra vecka som kommer. Facket två dagar och ledig fredag. Låter åtminstone bra.

Får ju dessutom besök på lördag, så det lär ju bli en käck avslutning på veckan i alla fall. ;)

Ska fortsätta med min värmebehandling denna veckan och nästa. Tycker jag kan röra tummen lite bättre, men det gör ju ont som fan.

Nu har jag bestämt mig för att bli blond. Kan väl inte räkna med att bli platinablond på direkten, men nåt får hon hitta på. Trött på att vara tant-brun nu. Ja, tant-brun.. Inte Tant Brun, som i sagan.

Så.. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: