Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Vuxenpoäng

Kategori:

Tog mig i kragen och bestämde mig redan i gårkväll att vara hemma från jobbet i dag. Bra beslut! I dag har jag knappt någon röst och dessutom världens halsont. Synd bara att solen skiner i dag när jag är förpassad till soffan. :(

I går efter jobbet träffade jag tjejerna på Tullen för en liten eftermiddags-matbit. Vi började planera lite inför en resa nu under våren. Eller.. Planera.. Vi har tre alternativa resmålsförslag: Berlin, Dublin och Edinburgh. Får se vad det blir, kul vilket som!!

Annars tänkte jag ligga här och försöka piggna till. Ska både på konfirmation på lördag och sen ut och äta på kvällen och efter det en runda på stan. Jag har faktiskt inte varit ute på krogen sen sista helgen i september, så det kanske kan bli riktigt kul att komma ut.

Så.. Over and out! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: