Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

1,5 arbetsdag till semester

Kategori:

Då närmar det sig semester med stormsteg. Jobbar till 17:45 i dag och sen ska jag till bästa Christina för att klippa mig. Måste bli av med lite päls. Får nog ta itu med lite manikyr och pedikyr i kväll dessutom. Måste ju vara snygg på beachen. :D

I går strök jag, så nu är det packningen kvar. Det gör jag i morgon kväll. Slutar tidigt i morgon och sen blir det gym och packning. Gymmet, ja.. Är i en grym form nu och det känns jävligt trist att inte komma dit på flera veckor. Kommer tappa allt.. :(

Skulle egentligen behöva fixa lite mer med mitt trädgårdsprojekt hemma. Har lagt igen grusgången och planterat häck och ska lägga gräs - skitjobbigt, men det blir fint när det blir klart. Hoppas jag. Kommer ju inte bli klar tills det är dags att åka på semester, men jag får överleva att det är halvfärdigt...

Nä, puss på er. Dags att jobba igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: