Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Gin & Tonic

Kategori:

I går var den helvetes golfveckan slut och avslutades med en räkfrossa borta på klubben.

Jag gick ut 12:30 och spelade i vanlig ordning riktigt dåligt - eller... Hur man nu ser det. 7 pliktslag och lika många puttar som jag missade med typ 5 cm. Trist!

Nu är jag trött på golf!

I alla fall så blev räkfrossan trevlig. Fast tyvärr är ju skaldjur inte den bästa maten efter 5 timmar i solsken och extrem hetta, för att sen hälla i sig rosé. Pizza hade nog varit en bättre grund att sprita på. Efter lite vin (mycket) skulle alla givetvis dansa, vilket jag avskyr. Men, men.. Upp och dansa med alla golfgubbarna. Sen bjöds det dessutom på Gin och Tonic, vilket kändes i huvudet i morse. :( Dessutom ska jag träffa Linda och Josse i kväll och käka tapas och dricka vin på stan. Hoppas jag piggnar till på 5 timmar! :D

Sen ska min lever få vila. Den är nog lite trött på mig...

Annars ska jag inte göra ett skit i dag. Tänkte att solen skulle titta fram så jag kunde sova på altanen nån timme eller två. Fast soffan funkar ju också...

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: