Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Semestern går mot sitt slut...

Kategori:

Tisdagen snart avklarad, det innebär att det bara är tre semesterdagar plus helg kvar. Ångest, ångest! :(

Har i alla fall varit hos bästa Christina och klippt mig och blekt håret i dag. Känns så gott! Dessutom har jag tränat och hämtat mitt paket med träningskläderna jag beställt på Sportamore. Det ena paret byxor kommer passa bättre att ligga i soffan och äta praliner med än att träna. Så fluff-mysiga..!!

Nu har jag käkat kräftor och sitter i soffan och kollar Montalbano och dricker rosé och käkar nötter. Hur fan ska jag kunna ha en vardag igen? Rosé är mitt liv nu!! :)

I morgon hoppas jag på sol och altanhäng. Kanske blir en tur till gymmet, får se....

Så.. Puss på er..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: