Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Varberg tur och retur...

Kategori:

Tisdag och strålande solsken. Underbart!! Eftersom jag inte är som normala människor så åkte jag till gymmet. :) Ett härligt pass! Tyvärr hade jag inte med min vattenflaska och hemma är den tydligen inte heller, så.. Borta! :(

Fick mig en halvtimma på altanen innan det var dax att göra mig i ordning för att åka till Varberg. Tid hos ortopeden som sagt..

Träffade världens bästa läkare. Så otroligt kompetent och ROLIG! Min humor, definitivt! Älskar kompetenta människor.

Domen löd: Skadat brosk i tumleden och den ska röntgas för att se hur illa det är. Det går nämligen inte göra nåt åt det, så om smärtan blir värre är enda behandlingen steloperation! :( I dag fick jag iallafall en kortisonspruta som förhoppningsvis kommer göra det bättre nån månad i alla fall.

När jag kom till bilen höll en p-vakt på att lappa den men rev boten när han såg att jag kom. Söta, bästa p-vakt!!!!

Nu ska jag slappa nån timma i solen innan det är dags för middag. I dag blir det Caesarsallad. Mmmmmm...!!

I morgon är det golf igen och jag hoppas jag träffar bollen.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: