Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Glassmaskinstest 3

Kategori:

Om jag glömt att berätta det så blev iallafall vinsten från midsommargolfen en glassmaskin. Eftersom jag ska vara så förbannat nyttig jämt så meckar jag ihop lite nyttiga varianter.

Test 1: lättyoghurt naturell, Fun light och lite bär. Var så nyfiken så hann inte vänta på att bunkarna man gör glassen i hann frysa tillräckligt. Resultat.. Inte jättefryst glass, precis...

Test 2: samma som ovan, men med frysta byttor. Ställde in det i frysen när den mixat klart och sen tog jag ut den för sent. Resultat.. Isklump, modell 2 timmar att tina och äta.

Test 3: pågår. Vaniljyoghurt... Punkt!

Ska köpa vaniljvisp och krossa dajm i till helgen tror jag...

Annars? Tja.. Räknar ner till semestern. Insåg förut att jag nog måste handla solskydd. Ser väl ut som en kokt räka efter en vecka i solen annars. :D 6 arbetsdagar kvar, sen leeeeeeedigt!

Nu har jag haft en "me, myself and I-eftermiddag. Solat, tränat, badat och gjort ansiktsmask. Nu sitter jag inrullad i badrock i soffan och myser.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: