Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Klänningen

Kategori:

Fick hem min nya klänning i går och i dag tog jag mig tid att prova den. Fan vad snyyyyyyyggggggg! Så nöjd! Nu ska jag ha den på lördag när jag ska bli utbjuden på skojsigheter. Josse på jobbet har hittat på nåt för att jag fyllt år. Det ska bli kul. Efter en månad av enbart nyttigheter ska jag vara riktigt onyttig då.

Annars rullar dagarna på. Längtar till semestern. Fick skrivit ut resedokumenten i dag så nu är det ett steg närmre Malta. Säkert ett skitland när man kommer dit bara för det. :D

Dukan funkar också. Fas 3 nu.. Lite mer mat. Spännande på nåt vis. Undrar hur man kom på konceptet, lixom? Ska sätta mig och komma på nåt bra som jag kan kränga på mänskligheten och bli miljardär..

Nu ska jag visst hänga tvätt. :(

Puss...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: