Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Midsommar

Kategori:

Inledde midsommarfirandet på golfbanan i tropisk hetta. Genomsvett efter två hål. Kläderna satt som fastklistrade på kroppen och man var omgiven av 11 miljarder flugor. Fy fan!

Rätt gott att komma hem och ta en kall cider - jajamän, ätardag i går! Sill och potatis till lunch och för en gångs skull kunde man sitta ute. Klockan 16 var det dags för områdets midsommarfirande med dans och lotteri. Eftersom inget annat var inplanerat, så...

Men herrejäääääääävlar!! Obegripligt att det kan finnas så mycket pinsamma människor på ett och samma ställe. Jag var på gränsen till ångest. 30 minuter, sen var det dags att gå hem. My God!!

Kvällen förflöt lugnt. Grill och vin och sen film på tv. Lagom. Dessutom mår jag ju bra i dag. Har fått bakat det goda knäckebrödet igen. Jäkligt lätt och smidigt.

Nu ska jag slappa. Ha en fortsatt mysig midsommarhelg!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: