Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Såinåthelveteförbannad!!

Kategori:

Jaha.. Den jävla natur/teknikutbildning är ute efter att jävlas med mig. Nog för att jag inte blev utvald till att få leda utbildningen, nu jävlas det för att kunna gå den.

Lärare i grundskolan får 7,5 högskolepoäng om de går kursen, men inte lärare i förskolan!! Dessutom får vi 6 platser av 60!

Jag går väl inte en utbildning och lägger tid på den bara för att? Det är ju mitt jobb? Ska det inte synas att jag gått en utbildning så kan det kvitta. Dessutom kan ju kommunen glömma att jag kan följa alla delar i läroplanen. Jag har tyvärr inte tillräcklig kompetens i natur/ teknik som den reviderade läroplanen trycker på att man ska jobba mer med.

Riktigt jävla sur är jag nu! :(

Annars räknar jag ner till semester och vila. Dukan fortsätter jag med och det verkar fungera. Har ju inte rasat 15 kilo som alla andra man läser om, men det var väl kanske inte riktigt aktuellt. :D

Två dagar till midsommar. Jösses!!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: