Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Shortsjakt

Kategori:

Har ägnat ett par timmar i affärer i dag. Tänkte hitta mig ett par shorts eller två. Tyvärr vill inte min röv ha årets shortsmode. Man kan välja på tre sorters shorts; de som är kortare än mina trosor, de som Professor Drövel hade eller kärringmodell med töntiga sömmar och fula fickor. Grattis.. Noll shorts köpta..

Åkte till gymmet i stället och sen blev det flera timmar på altanen. Så gott! I morgon får jag gå upp halv sex, eftersom jag har starttid 07:20 i morgon. Volvo-tävlingen ska klaras av då.

Annars har veckan varit rätt blandad. Födelsedag i måndags med tapas på kvällen, kaosdagar på jobbet och skattepengar på kontot. Långhelg skadar ju dessutom inte.

Nu ligger jag i soffan och kollar fotboll, går ju sådär.. :(

Men.. Heja Sverige och puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: