Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Soooooool!

Kategori:

Fy fasen vad det är gott med sol. Måste vara det bästa som finns!!

Tillbringade dagen på golfbanan. Nu träffar jag bollen, men slår nu istället för långt så jag går i diken och hinder ändå.. Skitsport! :D

Eftermiddagen har jag ägnat på altanen. Så skönt! Fått en aning färg så nu ser jag inte ut som en fiskbulle längre. Dukan fortskrider och det går bra. Verkar som om det funkar riktigt bra, men jävlar vad sugen jag är på roseeeeeeeeeeeeeeé...!! Men, men..

I morgon är det dags för en ny runda, den sista som 41:åring. Antar att man golfar bättre när man är 42.. ;)

Just det ja.. Var ju ledig i går och fick varit iväg och klippt och blekt mig. Gott! Dessutom skrev jag ett mail till kommunens tillförordnade ansvarig för NT-utbildningen. Kan inte släppa hur illa det är skött..

Så.. Puss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: