Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Äntligen frisk - äntligen blond

Kategori:

Efter en veckas bölande med feber så är jag äntligen frisk. Eller.. Full med snor, men ändå. Samlade dessutom vuxenpoäng på att INTE gå och träna i dag på min lediga dag. Fick tvättat och fixat lite här hemma innan det var dags att bege sig till Kungsbacka och bästa Stina. Ja, min frisör alltså.

Åkte i god tid för att hinna gå till bolaget och åka till Coop. Skulle handla lite inför morgondagens mellofinal hos Josse. Lite tapaskväll, modell knytis. Trevligt!

Blev tvungen att tanka bilen och det slutade med en diamant-tvätt och dammsugning och complete makeover på den vintersmutsiga lilla bilen. Nu är den röd igen. :)

Det tog FYRA timmar hos frissan, men nu jävlar är jag blond igen. Hurra!!

I morgon ska jag dra igång träningen lite lugnt igen och som sagt - party på kvällen.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: