Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Lördag

Kategori:

Det är ett säkert vårtecken att man vaknar FÖRE klockan ringer eftersom det är så ljust. Härligt! Låg och drog mig en stund bara för att fira att det faktiskt är helg. Gick upp och gjorde mig en fin lördagsfrukost. Sen röjde jag lite här hemma innan jag åkte till gymmet. På vägen dit hämtade jag ett paket med lite kläder. Ett par vita jeans.. (Ja, det kan jag visst ha!!) och en jeansklänning. Problemet var bara det att de skickat storföretag stor storlek på jeansen. Tillbaks med dem igen! 
 
Körde lite intervall på löpbandet i dag. Kondisen är inte okey ännu efter förkylningen, men det börjar kännas bättre. Sen blev ett rygg/ axlar- pass. Gott! 
 
Fick handlat lite på vägen hem och i kväll blir det fiskgratäng. Gott! 
 
Dagens lördagsnöje har varit att göra rent golvbrunnen i tvättstugan. Fy faaaaaaaaan!!! Så äcklig..! :( Nu luktar det i alla fall gott av citron i stället för av URK..!
 
Resten av dagen ska jag.. Hmm.. Vet inte? Tvätta lite och greja här hemma. Typ..
 
Ha en bra dag, sötisar! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: