Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Malta..!

Kategori:

Påskafton i dag då ja. Vaknade innan klockan men vägrade att gå upp. Måste verkligen utnyttja sovmorgon när man kan. Fick till slut trasslat mig ur täcket och kom upp strax före 9. Efter frukosten var det dax för ett besök i Kungsbacka i diverse affärer och sen blidde det gymmet.

Hamnade i blomaffären på Tingberget och där var jag och stans pensionärer. Det verkade inte som om de handlade, utan stod mest där och var "lustiga", speciellt en gubbe som knött in sig vid kassan och stod och skojade om att han kunde ta betalt. Jättekul - verkligen! ;D

Har dissat påskmaten i år. I stället har det grillats här hemma. Det var inte dumt. Tyvärr är jag så mätt så det verkar som om jag inte kommer att orka min B&J... :( Frukost i morgon, kanske!? ;D

Just det.. Sommarens solsemester är bokad. Helt otippat blev det MALTA!! Jag är chockad själv...

Glad påsk mina vänner. Puss!!

Kommentarer

  • bec säger:

    when do you leave? because I will be home a week in July with Danny. So don't want to come home if you are away :)

    Svar: Vi åker 5/7-12/7... Sen åker vi till Skåne veckan efter. Är alltså borta vecka 28-29..
    Ann-Britt

    2013-03-31 | 12:40:35
    Bloggadress: http://aswedishgirlinengland.blogg.se/
  • bec säger:

    hmm oki :) ha så skoj!!

    2013-04-03 | 13:53:13
    Bloggadress: http://aswedishgirlinengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: