Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Mmmmmåååååndag...

Kategori:

Första dagen på veckan avklarad. I dag har vi haft studiedag och den gick riktigt bra. Inget tjafs alls. Skönt! Eftersom vi slutade 4 blev det dessutom gymmet i dag, vilket också var skönt. Fattar bara inte hur lång tid det ska ta att komma upp i orken att springa i en halvtimme? Bajs är det! Har kört lite intervall denna veckan och det är säkert jättebra, men...

I morgon är det dags för Lärarförbundet igen och jag ska till tandis. Usch, dyrt!! :( Snöstorm på väg dessutom?! Öööööhhhh...?! Blir det en bra dag, eller en dålig? Återstår att se.

Nu sitter jag i soffan och är sugen på choklad. Tur det inte finns nån hemma, för det ska INTE ätas choklad i dag! Jag är en sån jäkla gottegris...

Ska köpa världens största påskägg till mig själv, bara för det..! HA!

Så.. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: