Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Påskelipåskelipåsk..!!

Kategori:

I dag har jag gjort rent ugnen... Nä, skojade bara Totte..! ;) Jobbat som vanligt och gymmat efteråt.. MEEEEEN... Anmält mig till den nya NT-utbildningen som Skolverket ska starta upp till hösten. Ett helt nytt projekt som sträcker sig över tre år. Hoppas jag kommer med. 100 i hela Sverige, så det är bara att hålla tummarna. Gör det nu. Håll tummarna för mig..! :) 
 
Nu sitter jag i soffan och dricker vin och mumsar snask. Har ju redan ätit ett halv ton denna veckan eftersom kollegorna som har hand om fikarummet denna månaden köpt påskgodis för 500 kronor..!! 500..!!! Haha.. 
 
Efter påsk ska jag ta i tu med mitt sockerberoende på allvar.  4 månaders slarv får vara nog. Tänkte så här: om jag  drar ner på kaloriintaget med 500 kcal per dag i april månad så blir det 30 dagar X 500 kcal = 15000 kcal. 5000 kcal är ungefär 1 kg. April månad - 3 kg..! Bra va?! Återkommer...
 
Nu ska jag länka till min nya utbildning.. Puss!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: