Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Så snygg...

Kategori:

Ligger i soffan i rosa velourkläder och nyser och snörvlar. Ögonen är helt igensvullna och jag har kletat salva runt näsan eftersom den är helt uppflådd av allt snytande. Jag blir så trött...

Dessutom kan jag inte redigera stilmallarna här i bloggen, så nu surar jag för det. Kan det bero på att hjärnan inte fungerar ordentligt just nu? Alla andra kan ju ändra?! Dumma..!!

Ska vara hemma i morgon också. För ovanlighetens skull så ska jag inte börja jobba för tidigt. Måste bli frisk nu. Har ju mina nya spring-planer på gymmet och ska till frissan på fredag för att bli blond och på lördag ska jag bli odräglig på stan. Dax att bli frisk, alltså..

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: