Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dukan, dag 5

Kategori:

Nu har jag kört min Dukan i 5 dagar. Det går bra, men börjar bli lätt trött på keso. :D Är ju så bekväm av mig och det är ju enkelt att servera så det har väl blivit lite för ofta. Ska fortsätta med enbart proteiner till och med söndag, då är 8 dagar avklarade och sen får jag äta grönsaker varannan dag. Vilken lyx!!

Inget vin i helgen, alltså. Däremot en golflektion på lördag och förhoppningsvis en fulländad sving.

Har fortfarande inte fått reda på något om min utbildning. Nu har jag ju mailat chefen för förskole och grundskolenämnden och hon verkar heller inte veta. Ska kontakta Skolverket igen och se om inte de kan hjälpa mig. Är trött på att inte veta!

Annars rullar dagarna på och jag väntar på VÄRMEN. Trött på kyla och regn..

Så där ja.. Lite uppdaterade. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: