Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En hektisk vecka klar... Nästan..

Kategori:

Då var en av de hektiska veckorna i mitt liv avklarad - nästan. Fast nu ska jag bara ta det lugnt resten.

Torsdag och fredag åkte vi upp till Ellös med styrelsen och hade styrelseutbildning. Två helt fullproppade dagar som var väldigt givande, men jag var helt slut i går kväll när jag kom hem. Vi hann även med lite spa och en trerätters med vin på kvällen i torsdags. Det var väldigt trevligt.

I dag har vi varit på lilla Signes dop i Fjärås kyrka. Det var trevligt. Ett väldigt sött barn. Nu fick vi dessutom planerat in en liten dejt med Linda och Fredrik till lördag om två veckor. Det var längesen nu.

I kväll blir det grill och vin och i morgon är det golf igen. Nu hoppas jag att det går lite bättre. Slagen är okey, men riktningen och tajmingen är sådär. :D På torsdag måste jag ju vara fulländad i mitt spel.. Hihi..

Nu är det dags att vila. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: