Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En uppdatering, kanske?

Kategori:

Då var det helg igen, så skönt! Har just moffsat i mig en bytta popcorn iklädd min goooooa' onepiece. Skulle egentligen varit ute och sprungit, men det har inte varit världens mest inspirerande väder i dag. Ösregn och åter ösregn. :( Att jag dessutom inte varit på gymmet på en vecka gör ju inte saken bättre. Jag har iofs golfat och var ute och sprang i går, men det känns sådär.

I morgon är det dags för 36-hålstävling i Borås. Faaaaaan om det regnar, då blir jag galen! Har letat upp underställ, regnkläder, fleecetröja, mössa och vantar. Ska INTE frysa i morgon!

På kvällen blir det mat och dryck på restaurang i Borås och sen hotell. Måste ju fira långhelgen på nåt sätt. :D

Har fortfarande inte blivit något klokare angående min utbildning. Har försökt att få tag på någon annan på kommunen som kan svara om jag kommit in, men det är ingen som hört av sig ännu. Suck..! Måste ju planera min höst. Har jag förresten sagt att jag ska vara två dagar på Lärarförbundet fr.o.m. augusti? Så är det...

Nu ska jag vila. Upp typ 5 i morgon för att åka 6:30.. Hjälp!!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: