Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Färdigkursad

Kategori:

Då var två dagars intensivt kursande i Borås avklarade. Gårdagen var riktigt intressant och det var mycket nytt att ta in. Kvällen avslutades med mat och vin och sen gick vi på pub i Borås. Mycket trevligt.

Vi lyckades dessutom hamna i en tv-inspelning. Ja.. Alltså.. Vi blev ju inte filmade, men Patrik Ekwall var där med ett filmteam och gjorde ett nytt tv-program. Tydligen var Ravelli där också, men han såg jag aldrig.

I dag hade vi lite sovmorgon och det är så jäkla lyxigt med hotellfrukost. Ytterligare en heldags kursande innan det var dags att köra hem vid 4. Nu slöar jag i soffan en stund efter att ha kört igång tvätt och strykt. I morgon blir det fest med bästa kollegorna.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: