Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Längesen...

Kategori:

Funderar på om jag ska lägga ner bloggandet.. Synd om er 5 som läser den bara.. ;D Är inte sprudlande av roligheter att skriva om. I dag är det bara surt. Fick reda på att de som blivit antagna till utbildningen jag sökt redan har fått reda på det. Innebär att jag inte kom med. Jävla skitkommun om jag får reda på att de inte tagit med någon förskollärare. Två stycken var tydligen antagna härifrån. Ska sätta mig när jag får tid och skriva ett mail till ansvarig i kommunen att det skötts otroligt dåligt. Jag ska väl få reda på att jag INTE kommit med i samma veva som de som kom med fick reda på det!? Jävla skit!

Dessutom är det kaos på jobbet med sjuka/ lediga kollegor och vikarier som man förhuvudtaget undrar om de har någon hjärna. :( Dukan går i varjefall bra och dessutom har jag hittat en bikini. En från Panos. Bara shorts kvar. Går ju fan inte att hitta några som täcker röven!! Morr!!

Nu är jag sur.. Puss på er!


Kommentarer

  • Christopher säger:

    Du kommer explodera om du inte har något sätt att att lätta ditt hjärta på. Så fortsätt du att blogga. ;-)

    Svar: Då ska jag skriva om när jag frostar av frysen.. ;P
    Ann-Britt

    2013-05-30 | 10:16:53
  • Ansku säger:

    Hoppas du inte glömde lilla mej?! Jag brukar läsa din blogg ;)

    Svar: Klart jag inte glömmer.. :)
    Ann-Britt

    2013-06-09 | 08:38:23

Kommentera inlägget här: