Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Mitt livs första golflektion

Kategori:

13:00 var det dags för mitt livs första golflektion. Tänkte att jag nog var obildbar i ämnet golf, men efter 50 minuter så träffade jag faktiskt bollen. Det var tillåmed så roligt så att jag är sur över det faktum att jag inte kommer att hinna öva i veckan. Fullbokad denna veckan också. Fast när den är avklarad, så kommer det att lugna ner sig avsevärt. Skönt!

Har även hunnit att ta ut madrasserna ur sängen och dammsugit runt alla kanter. Så himla sunkigt!! :( Passade på att vända på dem så att jag kanske kan sova bättre. Är i behov av nya madrasser egentligen, men att vända på dem gör nog att de funkar ett år till. :)

Har lite semesterlänsla i kväll så jag har ingen direkt lust att gå och lägga mig och ställa klockan. Vill ju vara ledig!

Men men.. Gilla läget..

Puss på er..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: