Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Första delen avklarad

Kategori:

Nu jäklar har jag mailat första delen av mina studier till läraren för rättning. Dessutom har jag köpt boken som jag ska ha till del två. Den delen verkar skitkul! Nu ska man få klienter att ge råd, etc.. Vet ännu inte om de är påhittade, eller om man får leta upp dem själv. Skitkul, oavsett! Hoppas nu bara jag blir godkänd på del ett så jag slipper göra om en massa.

Helgen har varit ljuvlig. Träning, plugg och vila. Dessutom varit skötsam med kost och alkohol. Noll godis och snacks, noll alkohol. Heja mig! Nu har jag precis slängt in en fiskgratäng i ugnen och känner att jag är redigt hungrig. Måtte den vara klar snart!!! 

I morgon blir det ännu en lång dag på jobbet. Föräldramöte..! :( Tycker det blir jobbigare och jobbigare med åren. Blöh! 

Annars händer det inget speciellt dramatiskt i mitt liv. Kanske är lika bra det? Soffan är mjuk just nu och Ipaden är min bästa kompis. 

Nu ska jag koka morötter. Puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: