Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Händelserika dagar

Kategori:

De senaste dagarna har varit helt crazy. Inledde måndag morgon med att ta emot min rättade uppgift från min lärare på utbildningen med mycket god kritik. Så himla nöjd! 

När jag väl kom till jobbet började hysterin. TV 4 Halland och SVT hade sökt mig på Lärarförbundet och sen fullkomligt ringt ner min mobil. Det slutade med en intervju med TV 4 mitt på dagen som sen visades i nyheterna på kvällen. Reportern från SVT fick jag lämnat över till expeditionen, han ju bara med en av dem. 

Efter intervjuer och jobb och allt var det dags att åka till Göteborg för middag och Volbeat i Scandinavium. Mycket trevligt! 

I går åkte jag och Susanne upp till Kungälv för de två första dagarna i en kurs i arbetsrätt. En riktig skitkurs och jag är jättebesviken!!!! Jag och Susanne hade himla trevligt med powerwalk och besök i bräckboden. 

Nu sitter jag i soffan och börjar kika så smått på julklappar. På lördag är det dax att sätta upp lite stjärnor här hemma - mysigt! 

Resten av kvällen ska ägnas åt absolut ingenting. Är rätt så trött nu.

Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: