Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ösregn och åter ösregn...

Kategori:

Bara tanken på att det kommer regna och snöa och jävlas i ett halvår gör mig deprimerad. Jag vill ha sol jämt!! 

I alla fall trotsade jag vädret och gav mig av till gymmet. Sen träffade jag Linda på Kungsmässan och vi käkade lunch och glodde i affärer. Himla trevligt!!! Nu sitter jag i soffan och mumsar Dumlekolor. Jag är ett utmärkt ämne för att bli kostrådgivare. :D 

I morgon blir det gymmet och sen studier. Ska dra igång del två av första kostrådgivarblocket. Nu ska jag hitta någon som vill registrera sin mat under en veckas tid och som jag sen ska analysera. Så kul!! 

Ska strax ta mig en surfrunda för att kolla om jag hittar några schyssta sängkläder. De som finns här hemma är det sunkvarning, klass 2 på.. Varje gång jag tänker köpa nya blir jag snål. :( 

Så.. Puss på er.. ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: