Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ryggont och sugen på Dumlekolor

Kategori:

Sitter i soffan med världens ryggont. Jag som aldrig har ont i ryggen! :( Längst ner i svanken sitter det och jag funderar på om jag gjorde något tokigt på gymmet? Gymmandet och konditionsträningen gick nämligen väldigt segt i dag, så... Hmm.. Hoppas det är borta i morgon. Dessutom är jag grymt sugen på godis! Tog lite soygurt med vaniljsmak och lite nötter.. Yäh, jag är för jävla präktig. :(

Torsdag och fredag bjuder på fackliga äventyr. Eller.. Äventyr och äventyr.. Vanlig dag på expeditionen i morgon och på fredag ska jag och Helen hålla i Grund 1. Dvs första delen i de nya ombudens utbildning. Det blir trevligt. 

Helgen ska bli lugn. Träning och äta lunch med Linda på lördag. Sen ska jag plugga. Har beställt en bok jag måste ha till nästa del i studierna, men den var restnoterad. Bajs! Borde väl dessutom snart få tillbaks första delen, rättad och klar. :) Det ska bli himla kul nu i del 2, för nu ska jag få ge kostråd! 

Har suttit med paddis en stund och beställt lite nya krämer. Jodå, nu ska jag bli så snygg så snygg.. ;) 

Annars då? Nä.. Inget! 

Puss på er!! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: