Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Så nöjd...!

Kategori:


Tjolahopp vad nöjd jag blev när jag kollade mailen i går förmiddags. Mitt arbete var rättat och klart. Så här skrev läraren:



"Hej Ann-Britt!

Delkurs 1 är rättad och godkänd.

Ett väldigt bra arbete ! Utförliga svar, kloka kommentarer och slutsatser med argument grundade på vetenskap.

Jag har gjort kommentarer i ditt arbete som du kan läsa.

Skulle du undra över något är du välkommen att höra av dig till mig." 

Så trevligt att jag har en blogg som jag kan vara så egotrippad som jag vill 😁

Nu är det bara resten kvar, samt några examinationer. Piece of cake 😁


I dag tänker jag inte skriva mer, för jag tänker bara vara ego. EEEEEEEEEEGO! 


Eeeeeeeeeeeeeegggggggggggooooooo...! 


Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: