Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Att bestämma sig...

Kategori:

Onsdagen är avklarad. Har känt mig trött hela dagen, trots en väldigt lugn dag på jobbet. Sista timmen mellan 15-16 kändes det som om tiden stod stilla. Så segt! Kände dessutom absolut inte för att åka och träna i dag. Kände bara för att åka hem och äta choklad på soffan. Men.. Fick övertalat mig själv att åka och träna. Så nöööööööööjd!!! Dessutom blev det ingen choklad utan favvo-salladen med mozzi och parmaskinka. Nu ligger jag i soffan inrullad i badrocken och kollar på Family Guy. 

I morgon ska jag in till Lärarförbundets regionkontor i Göteborg och efter det har vi öppet hus i våra nya lokaler. Fullt upp i morgon igen alltså.. 

Nu ska jag slappa! 

Puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: