Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

DNA-analys...

Kategori:

I dag har jag träffat en person som skickat blod från en spansk hittehund till ett laboratorium i England för att genom en DNA-analys få reda på rasen. Helt fascinerande att man kan slänga ut så mycket pengar på en sån sak, för antar att det inte är gratis på nåt vis. Plus hemhämtandet av hunden från Spanien. Med en gång känns ju min klänningsshopping nästan gratis :D 

Haft fullt upp sen sista inlägget. Pettersson cup i lördags - där jag kom sist. Studier i söndags -  idrottsnutrition, styrelsemöte och kvällsmöte i går. I dag kom jag äntligen iväg till mitt älskade gym. Gott benpass och mage i dag. I morgon blir det nog rygg/ axlar. Hinner ju inte dit i den utsträckning jag vill, så jag får köra ihop passen lite. Nästa vecka hoppas jag komma i fas igen. 

I morgon är det påbyggnadsutbildning och på torsdag är det olika möten hela dagen. 

Kul saker som hänt: 

Har köpt en jättefin klänning och en väska. Heja mig! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: