Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dresscode?

Kategori:

Ska på 60-årsfest i Hanhalsgården 18:00 och har lite klänningsbekymmer. Vad faaaan har man på sig vid en sådan tillställning?! Har minskat ner alternativen till två tänkbara nu i varje fall. Jag TROR det blir en svart omlottklänning med 3/4 ärm. Ser ut som en svullen flodhäst i allt ändå nu efter en låååååång period med för mycket vin, choklad och glass. Bättring utlovas efter  nästa helg när de flesta inplanerade festerna och övriga tillställningar börjar minska till antalet. 

Annars har jag haft en lugn lördag hittills. Testade gymmet på förmiddagen och det gick helt okey. Förkylningen verkar ha gett med sig. :) Solade dessutom i dag för att känna mig lite fräschare. Sen har jag bara slöat. Ätit lunch, läst och målat naglarna. Ska dessutom slappa vidare i badet nu. Gott! 

I morgon måste jag ägna MASSOR av timmar till studier, så hoppas att jag kan ta det lugnt med vinet i kväll. ;) 

Puss på er... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: