Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Heja helg...

Kategori:

Det bästa med denna helgen är väl att jag är ledig i morgon så att det är en långhelg :D Hehe.. 

Nejdå.. Det har allt varit en bra helg ändå. Är smått halvförkyld, men det bryter ju inte ut så... 

I går hann jag med både gym, plugg, bad och tjejmiddag på kvällen. Var dessutom en duktig flicka, så jag tog mig hem i tid och låg i min säng klockan 2. Ingen trött panna i dag, alltså. Däremot unnade jag mig ändå en låååång sovmorgon. Tyckte att jag förtjänade det. Största delen av den här dagen har jag ägnat åt mitt pluggande. Nu läser jag om kostens/ vår livsstils påverkan på hälsan. Väldigt intressant, men mycket att lära sig! 

I morgon är jag ju som sagt ledig och ska besiktiga bilen, träna och besöka världens bästa Christina - min frissa. I morgon ska jag ta det stora steget att byta hårfärg. Ska bli spännande. Kanske får åka och köpa en keps efteråt. :D

Framförallt får jag en liten sovmorgon i morgon igen och det behöver jag. Är baskemej trött jämt! 

Nu är det dags att slappa! Puss! 

Typ nån sån här färg hade jag tänkt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: