Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Överlevt fastan

Kategori:

Inne på slutet av min tredagars fasta. Dag ett och två var inga problem alls, men i dag har jag varit HUUUUUUUUNGRIG och haft ont i huvudet. Men.. Det som inte dödar - härdar. :D Detta är bara nyttigt för min stackars kropp som fått lida så hemskt i en månads tid. Åtminstone övertygar jag mig själv om det. ;)

Annars rullar dagarna på. I måndags blev vi hemskickade från jobbet pga stormen som var på väg. Fast det blev inte så farligt som tur var. I går hade jag som vanligt min fackdag och som vanligt var det fullt upp med möten och annat. I morgon är det facket igen och då ska vi gå ut och äta lunch. Tur fastan är slut!! 

Ser fram emot helgen då jag bara ska plugga och träna och slappa. Det var längesen jag hade en hel helg utan inbokade saker. Skönt! 

Nu ska jag slappa i soffan och förtränga min hunger. 

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: