Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Slut på den hektiska månaden

Kategori:

Nu tror jag minsann att det börjar lugna ner sig i mitt liv. Oktober har varit förskräcklig både jobb, fack, tränings och mat och vinmässigt. Slarv och åter slarv. Därför ska jag i morgon dra i gång en 20 dagars detoxperiod utan alkohol. Helst hela månaden - men börjar med de 20 dagarna som detoxen pågår. Dessutom ska jag städa kroppen med tre dagars fasta från och med i morgon. Känner mig grymt motiverad inför detta! Yeah..! 

I går körde jag en heldag inne i Göteborg i goda vänners lag. Lunch på stan, promenad i Haga och rännande i affärer. Avslutade kvällen på John Scotts pub med mat och dryck. Mycket trevligt! 

I dag har jag betalat räkningar, storhandlat och pluggat några timmar. Fick skickat min intervjuenkät till ett gäng som ville hjälpa mig med det - Heja dem! Nu är snart första delkursen klar och ska skickas in till läraren för rättning. Hoppas vara klar senast om två veckor med denna. Känns mer och mer rätt att jag valt denna utbildningen. Kan jag bara komma på ett namn till min blivande firma också, så... 

Förslag emottages tacksamt! <3

Mörkt som tusan och regnigt och stormigt. Ändå gillar jag vintertiden. Den känns "rätt" för mig. En timme på morgonen är mer än guld värd för mig. :) 

Nu ska jag strax börja laga middag. Trappar ner inför fastan med en sallad i kväll. Det blir bra..

Puss på er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: