Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Fredag, bästa dagen!

Kategori:

Hipp hurra, det är fredag i dag..!! En vecka äldre, men skit i det. Två härliga, lediga dagar.

I morgon blir det gymmet och sen ska jag träffa Josse och luncha. När jag kommer hem ska jag göra i ordning en liten läshörna, så jag kan börja studera på allvar. Har suttit i soffan och påbörjat lite studier, men koncentrationen är inte helt på topp där. Har glömt hur man pluggar och har noll studieteknik. Får öva upp den! 

Skulle dessutom behöv höströja i trädgården i helgen, men det är sååååå tråkigt! Blä! Får se på söndag om jag kan offra en timme eller två.

På måndag drar jag till Borås i två dagar på kurs. Ska bli kul och intressant. Lär vara trött nästa helg när typ alla dagar nästa vecka redan är fullbokade.

Min padda är dessutom dum. Det är som om nån fjärrstyrt den. Skitkonstigt!! Byter sidor och gör bokstäver och markerar text och stycken utan att jag rör den. Virus i padda? Hmmmmm..!? 

21:02 och jag är vaken? Beror nog på all choklad jag knött i mig. Kommer väl bajsa ner mig.. :D

Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: