Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

HM-paket

Kategori:

Fick ju röjt garderoben i söndags och var givetvis tvungen att handla nytt. :) Gjorde en beställning på HM och insåg hur mycket man får för pengarna när man köper vardagsplagg därifrån än märkesklänningar. ;) Hämtade paketet i dag och ALLT passade! Yeah! 

Annars har veckan rullat på. Varit i Borås på kurs måndag och tisdag. Den var himla bra. I dag har jag gått arbetsmiljörond på jobbet. Surnade till angående ventilationen och hotade med en 6:6A.. :D

I morgon har jag tidigt pass. Jobba, gymmet och sen hem och göra mig snygg. Mingel hos bästa Lotta i morgon kväll. Ska bli kul!! 

Nu ska jag snart se Broadchurch.. Sista delen. Spännande! 

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: