Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Söndag

Kategori:

Det är tamejtusan helt otroligt hur fort helgerna går. Tröttsamt!! Fast det har varit en bra helg. Den prestigefyllda Pettersson-cup tävlingen hade sin 4:e deltävling i går och sen var det middag och enorma mängder alkohol inne i Linné. Jättekäckt att lägga sig efter 04:30 på morgonen när man passerat 40. Moget! :D Men kul var det!

I dag har jag inte gjort många knop. Tvättat lite, men annars inte ett skit. Ska strax ut och laga mat. I dag blir det pasta och köttfärssås. Jag har inte ätit pasta på typ 4 månader, men i dag ska jag äta määäääääängder med ful-kolhydrater. Är man bakis så är man.

I morgon är jag tidig och ska hinna med både klipp och gym. Dessutom hoppas jag att min bok kommit så jag kan börja plugga.

Hörs en annan dag. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: