Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Trött..

Kategori:

Dålig nattsömn för fjärde natten i rad. Fy fasen, säger jag bara. Fungerar inte utan sömn... Och mat var fjärde timme. Som en bäbis. ;) Tanken var att sluta tidigt, träna och sen hem och plugga i några timmar. Jovisst, säkert... Fick gå på möte med chefen och en från fastighet om vår ventilation på jobbet. Har dragit igång världens cirkus med det nu. Just nu vet jag inte om det är bra eller dåligt? Fullt med allt i mitt liv/ hjärna för tillfället. I alla fall blev det ingen tidig hemgång från jobbet. Sen när jag kom till gymmet hade jag glömt mobilen på jobbet och fick hämta den. Efter gymmet blev jag dessutom tvungen att handla. 

Inget plugg i dag eftersom hjärnan var ungefär som en gröt när jag var klar med allt. :( Nu får jag ångest över att jag kanske inte fixar detta... 

I morgon är fler saker inbokade, men till helgen ska jag försöka hinna med en hel del som sackat efter; tvätta och städa bilen, storhandla och PLUGGA!! 

Så.. Puss på er.. Sjung gärna en godnattvisa för mig. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: