Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Heja sol!

Kategori:

Äntligen tittar solen fram igen. Så skönt! Hoppas man kan få några timmar på altanen den här helgen, är så jävla trött på regn!

Veckan har gått fort i vanlig ordning. Styrelseutbildning måndag och tisdag, kurs på onsdag och förskolan torsdag och fredag. På entreprenörsskolan i torsdags fick jag bakläxa på min prissättning så den fick jag hem och höja. Nu väntar jag bara på att klienterna ska trilla in. Hehe..

I helgen ska jag träna SKITMYCKET och SKITHÅRT!! Har inte varit på gymmet på närmre två veckor. Fy fan! Är allmänt sladdrig con eländig och kan tydligen ändå inte låta bli rosévinet i kväll.. Illa! 

Kort vecka X 3.. Påsk, påsk och sen åker jag till Mallis! Blir najs! 

Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: